slumdog

kom precis hem från ett sk fotbollsmöte, även fast vår huvudchef  punkterade att dom inte skällde på oss så var det nästan så det lät. men det är bra om alla tar åt sig, för jag tycker att vi måste skärpa oss. sen fikade vi lite och tittade på landskampen, eller jag tittade inte på matchen utan satt och pratade och försökte göra färdigt newbody, som gjorde mig väldigt frusterad. idag började vi halv 11 vilket va jätteskönt, fick sovmorgon och det behövdes. imorgon börjar jag som vanligt men slutar typ vid halv 12. superskönt!

kan ju berätta lite om helgen när jag ändå är igång och skriver.
fredags: slutade sent, kom hem vid halv 5, 5. sen va det kräftis med jobbet, så dom som va små var väl ida, jag och julia. jaha va ska man säga... vi åt kräftor och ja.. sen drog vi till fredrik polfors, som hade fest, vet egentligen inte varför vi hamnade där men det va jag , emelie och julia som drog dit. haha, ja kan ju bara säga en sak, det kändes konstigt att "festa" med sin syrra.
lördags: vaknade ganska sent och va ganska trött, åkte och tittade på min match som jag tyvärr inte kunde spela pga att jag hade ont i halsen, vi förlorade med 2-0. blä! sen åkte jag hem, gick ut med emelie och försökte sälja lite newbody, tror det knappt va någon som köpte men däremot träffade vi på tvillingarna, niklas och daniel. dom är väl 12 år skulle jag gissa på, åh va dom höll på. tog våra pappren och bad oss att jaga dom, men det gjorde vi inte. vi ringde på förstärkning och mattis kom och hjälpte oss. sen åkte jag och mattis till kista och på kvällen vidare på inflyttningsfest hos någon kevin(?) hm... vi kom hem tillslut iallafall..
söndags: matilda sov kvar här och sen gick vi hem till henne och tittade på en av världens bästa filmer, "slumdog millionaire", den är att rekomendera. vi åkte vidare till märsta för att titta på pojkar 94 spela handboll i vikingahallen sen gick vi ner till midgårdsvallen och tittade på pojkar 93 spela fotboll. sen åkte vi hem och jag gick för en gångsskull och la mig tidigt.

nu ska jag gå och äta lite fruktsallad. kramar

Kommentarer
Postat av: Frida

Wee du bloggade :) hihi!

2009-08-25 @ 23:35:09
URL: http://fridaheerman.blogg.se/
Postat av: lisa LEVÉN

HAHAHA, mattan då har blivit 94ornas största räägger ;ö (:

2009-08-26 @ 16:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0