Utkast: kom precis ...

kom precis hem från jobbet för ett litet tag sen, så nu ska jag nog mysa ner mig i någon filt och sätta på en bra film eller träna lite på orbitreken? imorse fick jag ett sms av felicia och hon frågade om jag kunde ta hennes jobbpass imorgon,  och jag behöver ju pengar så det tackade jag inte nej till. så jag jobbar tidigt imorgon och efter det ska jag träffa emma. idag hände det en lite halvt pinsam grej, jag var påväg ner till jordkällaren för att hämta läsk, då möter jag två jättesnygga killar, jag tittar upp och sen vänder jag bort huvudet, medans jag gör det går jag över gräset och tänker inte alls på att det regnat och att gräset va blött, så jag vurpar och glider ner för den lilla backen med gräs, blir lite blöt i rumpan och killarna skrattar. lite pinsamt ju. HAHA!

tror jag ska träna nu, men skriver senare ikväll :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0