brist på annat

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: sliten
Favoritgodis: lakrits eller något sött
Är det nåt du absolut inte äter: aldrig korvstroganof
Kläder just nu: mjukisen
Musik just nu: david guetta
Vad sa du senast: gud va töntig du är mamma
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken: vill leva i nuet
Sommarplaner: sommaren är slut, men uppsala i helgen
Fisk eller badkruka: skulle vilja säga fisk, men är nog badkruka
Saft eller alkohol: alkohol
Hur många kuddar sover du med: två
Favoritväder: riktigt varmt
Morgon- eller nattmänniska: inte morgonmänniska iallafall
Sparare eller slösare: slösare tror jag
Bästa film: when a stranger calls
Kommer du ihåg din första kärlek: mycket väl
Älskar du honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: ja
Tror du på mirakel: ja, jag hoppas på ett mirakel
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3
Bio eller promenad: promenad
Är du kittlig: tyvärr
Snarkar du? gör jag det?
Stjärntecken? vattuman
Rädd för insekter? töntigt rädd
Äckligaste insekten: myror
Största svaghet: har svårt att släppa folk
Chips, morötter eller godis? godisgris
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har haft piercing i naveln två gånger. jag tänker tatuera mig i nacken, på handleden och magen. ev foten
Är du rädd för blod? vad säger du nickan?
Gillar du att sjunga? bara i duschen
Anser du att du är stark? nja, kan jag väl inte påstå
Brukar du sola? ja
Vad gör du om du får hicka? säger "hicka kom" om och om igen
Röker du? nej
Snusar du? nej
Använder du knark? självklart
Kaffe, te eller inget? smakar blä
Har du en besatthet? ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0