fredagsmys

ikväll blir det bara att ta det lugnt, gick hem från skolan pga av panikmage.
tror jag ska titta på en riktigt bra film och somna tidigt ikväll, men innan det
ska jag ta en promenad med lisa och nickan. imorgon är det match så ska
börja tagga, viktigt att vi vinner! kommer slåss och fightas som aldrig förr.
imorgonkväll ska jag iallafall träffa nickan och kanske lisa, vi har lite planer
eller jag iallafall nickan och jag. får se hur det blir, men hör av er om ni
har något roligt på gång! sen på söndag eftermiddag ska jag jobba, hm...
kommer bli så himla roligt. men pengar är alltid pengar.

vad har hon som inte jag har??

Kommentarer
Postat av: anonym

de du har har ingen,du e unik......

2009-09-19 @ 15:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0