förbi föralltid

hej tuffingar!!
nu ska jag träffa malinr, för det var evigheter sen sist. men innan
vi åker hem till henne tror jag vi ska ta en promenad runt i rosers.
hoppas det inte är allt för kallt och att det regnar. tänkte även bara
säga att jag är lycklig! lyckligare än någonsin. nu får alla ha en bra
fredagskväll, precis lika bra som min kommer bli. imorgon ska jag
jobba och kan inte vara med på vår match och sen på kvällen ska
jag och många andra roserstjejer till nickan. myyyys! sen på söndag
jobbar jag också och senare på dagen ska jag spela match mot
haninge. jag tror på oss, det blir vinst. nu ska jag klä på mig och
gå. vi hörs.

nu är det över, förbi, föralltid, tänker inte vänta, tänker gå vidare!
nu blir ni glada, matilda och lisa va? hehe skämtåsido.

p.s ring om du vill något, för min mobil är knäpp och vissa sms får jag inte.


Kommentarer
Postat av: jenny

det är haninge vi möter :)

2009-09-05 @ 10:00:57
URL: http://jennyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0