PERFECT

snart är det IDOL, längtar lite. 1-0 till sverige, skönt! kan samhällsprovet och har gjort svenskan, kan det bli bättre? snart är det helg också. herregud va veckan har gått fort men jag tror att förra veckan gick snabbare. i helgen blir det fullspäckat. fredag, ska jag till oskar. hmm... men ska ta det lugnt, har trots allt match på lördag. sen på lördagkväll ska jag in på kulturnatten i uppsala med nickan, förhoppningsvis träffa simon och jonathan som man inte sett på hur länge som helst. och på söndag har vi fått fribiljetter till Gynnings nya show, emma, ida och jag. PERFEKT! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du hittat någon idol?

2009-09-13 @ 18:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0