onsdag

just nu sitter jag och skriver lite historia, alltid sådär i sista minuten.
väntar också på att mattias ska skicka sitt arbete. tittade precis på bacherloette(?)
och jag trodde aldrig att hon skulle välja jesse, men jag tycker dom är ett sött par.
förresten så är emelie hemma nu, har saknat henne mycket, även fast vi bråkar
mer än vi är sams. pappa är också hemma nu, skönt det också även fast han är
pinsam och jobbig..... ibland. mamma berättade nyss att hon har fått
"mysteriumet på greveholm" och barnslig som jag är, ska jag nog gå
och titta på det nu. vi hörs. godnatt
                                       vill glömma och gå vidare, varför kan jag inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0